Het Aziatische popcultuurevenement Made in Asia was dit weekend het eerste, grote indoor-evenement in Brussels Expo sinds de coronacrisis. Zaterdag was het helemaal uitverkocht. In totaal kwamen er 55.323 bezoekers naartoe.
55.000 bezoekers voor Made in Asia in Brussels Expo
Made in Asia ging door op vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 oktober. Het focust op de Aziatische popcultuur, zoals manga, anime en videogames. Het sub-evenement YouPlay zet de YouTube-internetcultuur in de kijker. Het event nam 4 paleizen in beslag.
Met 55.323 bezoekers was Made in Asia het allereerste grote indoor-festival in Brussels Expo sinds de start van de coronacrisis. Bezoekers moesten wel een Covid Safe Ticket voorleggen.
"We zijn blij om te zien dat dit Aziatische festival – en de evenementensector in zijn geheel - het vertrouwen van de bezoekers geniet", zegt Dirk Van Roy, CEO van evenementenorganisator Easyfairs, de drijvende kracht achter Made in Asia.
De volgende editie van Made in Asia vindt plaats op 4, 5 en 6 maart 2022.
Lees meer over: Brussel-Stad , Cultuurnieuws , Made in Asia , Brussels Expo