Vrijdagmiddag vult een massa jonge fans de Grote Markt. Niet voor de kerstboom of kindeke Jezus, wel voor de pop-up store van de Franse influencer Léna Mahfouf. Die komt vijf dagen lang in het pand op nummer 9 de producten van haar merk ‘Hôtel Mahfouf’ aan de man brengen. Met succes.
Gezien: volkstoeloop voor pop-up store Franse influencer
Op live webcambeelden van de Grote Markt is vrijdagmiddag te zien hoe een lange rij fans aanschuift voor de pop-up store van de Parijse influencer. De 26-jarige contentmaker en onderneemster, ook bekend als ‘Léna Situations,’ is een van de bekendste persoonlijkheden van Frankrijk, met een bereik van vijf miljoen volgers op Instagram, en drie miljoen op YouTube en TikTok.
*tekst gaat verder onder video
Léna Situations verkoopt kleren, kaarsen, accessoires, enzovoort. In 2022 opende ze haar eerste pop-upstore in Parijs. Nu heeft ze die vestiging gesloten om in Brussel winkel te houden. En dat valt in de smaak bij het Belgische publiek, zo blijkt.
Lees meer over: Brussel-Stad , Events & Festivals , franse influencer , Grote Markt , pop-up store
Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.