Met de actie Hit The City wil Couleur Café voor het vierde jaar op rij haar festivalgangers naar de culturele instellingen in de stad leiden. Al wie een festivalbandje draagt, krijgt tijdens de hele maand juli een fikse korting in 16 musea en toeristische attracties over de hele stad.
Korting in 16 musea dankzij festivalbandje Couleur Café
Met deze actie wil het festival haar bezoekers aanmoedigen om ook kennis te maken met de belangrijkste culturele instellingen in Brussel, en zich dus niet te beperken tot de wereldse muziek en het lekkere eten op het festivalterrein.
Hit The City loopt dit jaar al voor de vierde keer, maar wordt wel uitgebreid. Zo zullen niet alleen de houders van een combiticket gebruik kunnen maken van de voordelen, ook mensen met een dagticket kunnen voortaan genieten van de kortingen. Bovendien loopt de actie dit jaar tijdens de hele maand juli, en niet enkel in het festivalweekend.
Zeven attracties op de Heizel
Van de zestien partners van Hit The City bevinden er zich zeven in de onmiddellijke omgeving van Couleur Café, dat dit jaar voor het eerst op de Heizel plaatsvindt. Festivalgangers krijgen op vertoon van hun bandje korting bij een bezoek aan het Atomium, ADAM, Kinepolis, Mini-Europa, Océade, Planetarium en de grootse tentoonstelling Dino World, die dit weekend opent.
De andere deelnemende cultuurhuizen zijn de Bozar, het MIMA, de Steve McCurry-expo in de Beurs, de Musea voor Schone Kunsten, het Belvue Museum, Wiels, de Centrale for Contemporary Art, La Fonderie, en de Botanique.
Couleur Café 2017
Lees meer over: Cultuurnieuws , Events & Festivals , Couleur Café 2017
Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.