Cerexhe ergert zich aan ‘Brussels’ Uplace
Lees ook: Uplace wil in april 2016 openen
Cerexhe was duidelijk wat op zijn tenen getrapt toen hij bovenstaand reclamebord aantrof in Cannes. Het inspireerde hem tot de volgende post op zijn Facebookpagina:
"Étrange de voir ce projet commercial flamand, situé à Machelen et Vilvorde, utiliser sans vergogne l'image, le nom et l'attractivité de Bruxelles, alors qu'il concurrence directement le projet commercial Neo défendu, lui, par la Région bruxelloise... À quand l'extension de la Région bruxelloise à Machelen et Vilvorde ....?"
Met Uplace, Neo en Just Under The Sky (JUTS) staan in en rond Brussel drie grote shoppingprojecten op stapel. Naast concurrentie tussen de projecten onderling, zit er ook een communautair tintje aan het verhaal. Vlaanderen en Brussel proberen elkaar af te troeven door als eerste een winkelcentrum te openen. JUTS en Uplace hebben daarvoor tot nu toe de beste papieren.
Uplace
Lees meer over: Samenleving , Uplace
Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.