Wie klachten heeft over de Brusselse openbare vervoersmaatschappij moet voortaan op een nieuw adres zijn. Net als de MIVB zelf, is ook de ombudsman verhuisd.

De bemiddelingsdienst voor de MIVB werd opgericht door het Brussels Gewest en is tweede toevlucht voor reizigers wier gewone klacht niet het gewenste gevolg gekregen heeft. De ombudsman wordt benoemd door de overheid en werkt onafhankelijk van de MIVB.

Voor klachten over het openbaar vervoer in Brussel, kunnen de reizigers terecht bij Jean-Pierre Reynaerts. Die heeft zijn kantoor voortaan in het Manhattan Center in Sint-Joost-ten-Node.

:: Ombudsman, Manhattan Center, Bolwerklaan 21 bus 35, 1210 Sint-Joost-ten-Node, 02-515.31.35 of via ombudsman@mivb.irisnet.be

Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.

Lees meer over: Samenleving

Iets gezien in de stad? Meld het aan onze redactie

Site by wieni