Internetwinkel Coolblue heeft vrijdag een nieuwe flagshipstore geopend op de Louizalaan in Brussel. Met zijn 2.600 vierkante meter is het meteen de grootste winkel in België en Nederland waar klanten meer dan 1.000 elektronicaproducten zelf kunnen ervaren. Met de opening in Brussel wil Coolblue nog meer zijn Franstalige klanten aanspreken.
Webwinkel Coolblue opent nieuwe flagshipstore op Louizalaan in Brussel
Voor Coolblue is de nieuwe flaghsipstore op de Brusselse Louizalaan de vierde Belgische winkel na die in Antwerpen, Gent en Zaventem. De nieuwe winkel moet het effect van het online winkelen nog meer versterken door de klanten in de winkel ook persoonlijk advies te geven of zelf te ervaren hoe groot die ene televisie is of hoe die ene koptelefoon juist past. De winkel is opgedeeld in 10 productwerelden van laptops, smart home, camera's, televisies tot koffiemachines of huishoud en keuken.
"We richten ons met de opening van deze winkel ook op het Franstalige publiek, maar in deze winkel word je in drie talen geholpen: Engels, Frans en Nederlands. We hebben in Vlaanderen al een groot marktaandeel, maar in Brussel en Wallonië is dat nog vrij klein dus met de opening van deze winkel in de hoofdstad hopen we een stap te zetten richting onze Franstalige klanten", zegt Camille Depuydt, Manager Coolblue België.
De klanten kunnen in de flagshipstore ook terecht voor reparaties of het ophalen van pakjes. Maar de nieuwe Coolblue-winkel is ook een logistieke uitvalsbasis voor Coolbluefietst, de bezorgdienst die kleine producten met de bakfiets levert. In grote steden worden ongeveer 80 procent van de pakjes met de elektrische bakfiets geleverd.
Lees meer over: Brussel-Stad , Elsene , Economie , coolblue , Louizalaan
Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.