De MIVB lanceert vandaag haar jaarlijkse tevredenheidsbarometer, een enquête die peilt naar de tevredenheid van de gebruikers van het Brussels openbaar vervoer. Iedereen die dat wil, kan tot begin december de vragenlijst invullen op de website van de MIVB.
MIVB vraagt mening van haar reizigers
De enquête vraagt de reizigers waar ze tevreden over zijn, wat anders of beter kan en wat de noden, prioriteiten of verwachtingen zijn. Gebruikers van het Brussels openbaar vervoer kunnen via de enquête niet alleen hun mening geven over het vervoersaanbod, maar ook over alle andere aspecten: comfort, netheid, rittijden, reizigersinformatie,…
Dankzij de resultaten kan de Brusselse vervoersmaatschappij haar aanpak aanpassen en projecten lanceren die de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren.
De 8.500 reizigers die de enquête vorig jaar invulden, gaven de MIVB toen een tevredenheidscijfer van 7,3/10.
Lees meer over: Brussel , Mobiliteit , MIVB , openbaar vervoer , MIVB tevredenheidsbarometer