Online warenhuis Bol.com staat bekend om zijn ludieke online campagnes. Donderdag verscheen er een advertentie voor een product tegen urinegeur: "Handig in Brussel Centrum", stond erbij.
Gezien: Bol.com adverteert tegen stank Manneken Pis
Lees ook: Wafeloorlog woedt aan Manneken Pis
De opvallende advertentie werd inmiddels al meer dan 35 keer gedeeld en meer dan 1.700 keer leuk gevonden op Facebook. Het bericht bevindt zich tussen onder meer een advertentie voor pumps die gekoppeld wordt aan een advertentie voor een looprek, een foto van een tentharing met als recensie "hapt niet lekker weg" en een afbeelding van een kookboek voor gerechten met tomaten met een recensie van ene J. Jambon die zegt dat tomaten hem niet meer smaken.
Lees meer over: Brussel , Brussel-Stad , Samenleving , Manneken Pis
Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.