Vanwege de herdenking van de aanslagen een jaar geleden toont reclameregie Clear Channel vandaag geen advertenties op haar - fel gecontesteerde - digitale reclamepanelen.
De panelen vertonen voor één dag geen commerciële boodschappen, zo blijkt na navraag door BRUZZ.
"Het was de Stad Brussel die met de vraag kwam, maar wij wilden daar zeker aan tegemoetkomen", zegt Kathy Vandevelde, verantwoordelijk voor de digitale reclamepanelen bij Clear Channel. Het bedrijf heeft een juridisch geschil met de Stad over de panelen, die zonder toestemming werden geplaatst.
"Nog de hele dag tonen de reclamepanelen een stroom aan herdenkingsbeelden van vorig jaar, afgewisseld met positieve boodschappen als 'Bruxelles mon Amour' en 'Make Waffles, Not War'."
Een jaar later
Lees meer over: Brussel-Stad , Samenleving , Economie , Een jaar later
Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.